Iiiiiih! LillFridan rodnar i sin ensamhet....

Jaha, och vem tror ni har kommenterat att jag skrivit att Marie Lindbergs lillebror är söt??? Jo, Marie Lindbergs lillebror.... Iiiikk! Jag rodnade så jag trodde att kinderna skulle smälta ner i soffan och bilda små ketshupröda pölar på varsinn sida om mig. Det var nästan att jag gömde mig för dataskärmen för att den inte skulle se att jag rodnade som en liten flicka. Jag var nog inte beredd på att cyberspace skulle vara så litet *haha*. Men sen hjälper det ju om man har folk som svallrar oxå... *mummelgruff*
:)

Men jag är lite svag för söta pojkar... Och män, och killar och karlar och en och annan farbror (House, vill du ligga med mig?). Min mamma har alltid sagt att jag är karltokig, det sa hon redan när jag var 13... Men livet skulle inte vara värt att leva utan dem och han är verkligen jätte, JÄTTESÖT!! ....Couch....

*haaaarkel*
Nåväl...
Thomas har trasig snorre, så det kan ju vara så att jag för stunden är lite mer karltokig än vanligt. Det är nämligen så att hans fru gav honom ett presentkort på en piercing i julas och han har nu äntligen utnyttjat detta. Och det är ju bra, men det tar ju en stund innan det läker. Dessutom är han ganska gay och att springa på sin man inne i badrummet när han står och smörjer in benen men min rosa, smått skimrande och rosendoftande hudlotion kan leda till att man fnittrar murvan av sig varje gång han försöker vara "mysig och kramig". (han har tatuerat sig och smörjer in sig med det som råkar finnas hemma... Helt gay är han inte... Eller, ja...)

Idag har jag simmat med Johanna. Det var sköööönt! Men jag måste säga att det är roligare på gymmet (vad är det för fel på mig???) för där ser man så många konstiga filurer. Roligast hittills var nog Pizza-delivery-guy (han såg ut så) som jag råkade ta ögonkontakt med en gång. Efter det så satt han hela tiden ett par maskiner ifrån mig och försökte få uppmärksahte igen.. Jag stirrade ner i golvet och låtsades vara koncentrerad på att räkna 20X3.... Då skedde detta:
Pizza-delivery-guy försöker få ögonkontakt. Gör några benlyft. Försöker få ögonkontakt. Lägger på mer vikt. Försöker få ögonkontakt. Pizza-deliver-guy börjar låta som om han ska föda ut en flodhäst: ÖÖÖÖÖÖÖHHH ÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHH!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH! När han gör sina benlyft. Så högt att alla i hela gymmet vänder sig om för att se vem det är som håller på att dö. Frida håller på att skratta ihjäl sig och tittar INTE upp. Pizza-deliver-guy går in i "coola-kill-hörnet" (där alla frivikter finns)... Går sen isället fram och tillbaka framför maskinen Frida sitter i, tills Frida tröttnar ´på att försöka finna spännade fläckar i golvet och i taket att titta på, och går och gömmer sig i omklädningsrummet.
Skrämmande....

Han var INTE jättesöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback