Tråkvecka, ful och lite småtjock

Jaha, nu är man tillbaka till ursprungsläget igen då. Jag har gått ner 6 kg och byggt på mig lite muskler, skulle gissa att jag förlorat ca 10 kg fett. Första advent har varit, så jag har pyntat klart. Lönen har kommit och gått, så nu måste jag spara de sista pengarna till Göteborg i helgen. Jaha...
Så nu sitter jag här igen i soffan under min nya pläd från Chili och är sådär lagom och vissen. Jag är inte fet längre, jag är bara lite småtjock med en kulmage som aldrig försvinner. Jag har inget julpyntande att se fram emot. Det enda inplanerade framöver är Göteborgsresan med jobbet i helgen och Luciafrukost den 13:de, sen är det massa julstök bara. Inga anledningar till att klä upp sig, så jag sitter mest här i mina mjuksbyxor och luktar fis och har hår i armhålorna. Inte ens en pepparkaka kan man äta för så fort jag började äta konhydrater så sa magen upp sig och började prodcera tegelstenar. Återgång till apelsiner och kokt ägg med andra ord. Kris.

Kaffe, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback