Synd om mig!

Varför blir man alltid magsjuk på natten? Så får man ligga i sängen med magknip och kallsvett fram tills dess kroppen säger att "enough is enough" och man äntligen får kräkas... Och varför måste man få sån ångest när man sitter på badrumsgolvet och svettas som en gris? Allt är helt jävla dåligt! Som tur är så verkar det inte som att det var någon "riktig" magsjuka, utan mer nån akut matförgiftning. Jag funderade på om vi skulle ställa in i kväll, men jag har kommit fram till att om jag mår bra under hela dagen så är det ingen fara för folk at komma hit i kväll. Matförgiftning smittar ju inte, så det ska vara säkert att besöka oss i kväll. Det ska bli kul att träffa alla ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback