LYCKA!





http://se.youtube.com/watch?v=OLpfHNuhZbk&feature=related








Jag blir så lycklig. TACK för att världen är en liten, liten, liten bit närmare den värld som jag vill leva i och vara en del av. En värld där människor bedöms för vad de gör vilka de är som personer, inte vad de har för läggning, utseende, bakgrund eller andra, obetydliga detaljer! Där de blir uppmärskammade FÖR ATT de älskar, inte för vem de älskar. Där alla ser livets möjligheter istället för att försöka begränsa sig och andra.  För det är väl underbart att leva i en värld där alla har rätt att vara den de är och där man inte riskerar att bli utsatt för övergrepp bara för att de existerar i sanning?
Björn Borg, Björn Borg, min nya hjälte. När min lön kommer ska jag gå och köpa ett par Björn Borg kallingar på studs, och jag ska bära dem med stolthet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback