Nähe... *suck*

Jag som skull åka till Göteborg i helgen och gå på julmarknad på Liseberg... Men så blev det ej.... Och här står jag nu.... Och tittar på mig själv och tänker: jasså, det e du...

Hon är sjuk, och shit happens och det kommer nya chanser. Men för tillfället känns det baskat tråkigt. Även för att den här månadens inarbetade timmar skiter sig en del och såklart för att jag verkligen ville gå på marknaden. Jag tycker inte att det är J:s fel, för alla kan bli sjuka. Det kan man inte rå för och det är bra att man kan säga ifrån när man inte orkar. Men jag tycker väldigt mycket om J och hennes familj, och det hade varit kul att åka iväg på en liten trip...
Well... Plö.

Snön töar. Pengarna sinar... Allt bara började suga helt plötsligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback