22 timmar på jobbet!

Det är en långkörare på gång och jag närmar mig sakta men säkert ett dyng på min arbetsplats. Vi har tittat på film, ätit godis och snackat skit om folk vi egentligen gillar. Så jobbar vi, och det har fungerat fint. Jag insåg i går kväll att det var dumt att åke hem bara  för att sova och sen åka tillbaka,så jag sket helt sonika i att åka hem. Jag har sovit som en liten prinsessa och det är inga problem med att spendera ett dygn på jobbet.
Eftersom det inte  blev nått Göteborg så har vi kommit fram till att vi istället måste åka till London (!?) tillsammans, och jag gråter inte över det idén. Thomas jag jag ska dit i februari hade vi tänkt oss, men det har varit ett stort uppehåll i åkandet, så jag åker gärna två gånger.

Har ni oxå märkt att man kan bli beroende av tradera? Det är en lömsk sjukdom som smyger sig på en och klänger sug fast som en igel. Och så fort man försöker skaka den av sig så kommer man på en ny idé om man kan kan söka efter, och plötsligt har man köpt en tomtedräkt för bebisar... Jaa. Farligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback