Fat bottomed girls...

Sitter på jobbet och slöläser en skvallerblaska av värsta sorten... Britny Spears kräks i en bil, bilder på hennes "älskares" kräkprydda händer (smarrigt!), Nocole Richies tatueringsprydda bakdel swischar förbi liksom en Paris Hilton- tutte, (för dem har vi ju aaaaldrig sett förut...) tätt följt av en avmagrad Angelina Jolie som självklart blivit så smal för att "Brads relation till Rinku Kikuchi driver Angelina till självsvält" och "det har ju hänt förr att Brad fallit pladask för andra aktriser, särskilt de han jobbar ihop med."
(Vad jag vet så var han tillsammans i Jennifer i sju år innan han träffade Jolie, men det är klart. Han är en riktigt SLAMPA som bytt partner en gång sen -97.)

Men när jag tror att det inte kan bli så mycket värre så blir jag självklart omedelbart överbevisad. För där dyker Sidan upp: FÖRSTORINGSGLASET! Här har redaktionen snilleblixtat totalt och suttit och granskat kändisbilder, zoomat in detaljer i bilderna och pekat ut små små brister hos diverse kändisar som de sedan gottar sig totalt i på denna underbart smarta sida. (Böööhöö, Ingegerd, jag kom på en jättebra ide!)  Vi har Tori Spellings olyckligt formade dekoltage, Madonnas ådriga tantfötter, Alicia Keys småludna bringa och Jessica Simpsons flagnade nagellack. Bland annat.
Och jag frågar mig: vart fan är världen på väg?

Här har de lyckats skrapa ihop en bunt människor som får mig att skämmas för att jag över huvud taget äter, och lyckats zooma in deras OTROLIGA brister och hånar dem för dem.
Alicia Keys uppmanas göra en bröstvaxning med omedelbar verkan, Jessica Simpson en manikyr och Milla Jovovich tandblekning. Som om dessa tjejer/kvinnor inte gjort tillräckligt för att förvandra sig själva från människor till barbiedockor: banta, träna, operera, slipa, lyfta, peela, färga, måla, sminka, pressa, plocka, pilla, bleka, styla... Det är väl underbart att de har kvar några mänskliga drag alls, så som världen bryr sig om hur de ser ut och vad de gör privat. (Fan, man bör väl snarare fråga sig vad som fortfarande är äkta hos dessa individer?)

Jag undrar: är denna sida till för att göra mig GLAD över att även världsstjärnor har brister? För om jag skall vara ärlig så får det mig snarare att bli förbannad och ledsen över att inte ens dessa människor som åstadkommit en jävla massa i sina liv (trots varierande talang och intelligens), och vars utseende är så nära idealet man kan komma, får vara ifred från utseendefixerat hån!
Sätt mig i samma sits och jag kan tala om att ni hade behövt en hel jävla tidning om ni skulle leka "förstoringsglaset" med mig. Jag kan se deras giftiga kommentarer framför mig:

"LillFridan visar upp ett av sina mest strålande leenden. Synd att vi inte han se det bakom mustaschen bara, det kanske är dags att ansa lite i ansiktshåret? Alternativ färga dem i samma ton som hästsvansen, eller omedelbart byta namn till Pijotr."

"Vad LillFridan har på sig kan vi tyvärr inte avgöra från den här vinkeln. Ur detta fågelperspektiv döljs, som ni ser, resten av LillFridans kropp av hennes abnormt stora huvud á la Alfons... Ett besök hos en kannibalstam för en uppfriskade huvudkrympning kanske skulle piffa upp?"

"Och är ser vi hennes mycket.... pigga.... bakdel. Nog för att bilden är tagen framifrån, men LillFridans rumpa är ju så bred att vi kan se den även från den här vinkeln. Testat pissande hunden?"

Well.... (som en mycket kär vän till mig har förmåga att säga med jämna mellanrum)

Ok, Spellings kirurg måste ha varit bakfull under just den operationen, men frågan jag istället ställer mig är varför denna tjej kände att hon var tvungen att genomgå smärtsamma operationer och missforma sina små, söta a-kupor till dessa klumpar hon har idag? Är det så otroligt hemskt att ha bröst man faktiskt får plats med i ena handen? Och Madonna, my god, kvinnan är snart 50 år gammal och har en kropp som en atlet. SJÄLVKLART han hon ådriga fötter, hon är en medelålders kvinna vare sig hon, eller någon annan i hennes närhet, vill erkänna det eller inte. (om ådriga fötter är allt jag har när jag är 50 skulle jag jubla och slå en frivålt. Och antagligen bryta lårbenshalsen)
Människor HAR hårstrån lite här och var, man får gula tänder med tiden, ibland hinner man inte ta bort nagellacket helt och säg någon som inte har ett litet födelsemärke någonstans på kroppen?

Själv har jag hår i näsan. Jag har håriga fötter också. Stora fötter med. Ser ut som en hobbit faktiskt, men det har inte endast med fötterna att göra, utan beror lika mycket på att jag är två pannkakor hög. Liggande pannkakor. Jag har ben som ser ut som kycklingklubbor och jag har helt slutat använda nagellack eftersom jag alltid glömmer ta bort det igen.
Och min rumpa är verkligen så bred att man kan se den från framsidan. Nåja, nästan i alla fall.
Men jag har kommit på att jag är förbannat snygg ändå, och jag tror att folk skiter rätt hårt i att jag ibland har hårstrån som växer uppepå mina fötter.
Och vad gäller min rumpa är den ett vinnande koncept varje gång jag går ut, får oftast inte ha den ifred faktiskt. Breda rumor är så övergripande sexigt att till och med bögar drömmer om det.
Fråga Queen  (jaja, Freddie är död, men fatta poängen!).

Jag vill veta hur många det är på redaktionen för denna tidning som aldrig kräkts på fyllan, aldrig lämnat en partner för en annan, aldrig haft ett hårstrå växande på en plats på kroppen där de inte vill ha det, haft en dålig hårdag eller en fläck på klänningen? Det är väl bara jävligt synd att ingen tagit en bild just då och skickat in till "Lidingö-bladet" eller vart fan de nu bor.

Jag vill iaf inte ha ett skit med sånna tidningar att göra, och jag vill bannemig inte bidra till att de fortsätts säljas, så nu stampar jag ner skiten i en kontainer och går och ägnar mig åt mindre trångsynta personer, levande eller ej...

Fat bottomed girls, you make the rockin world go round"

(Hur funkar pissande hunden btw? ;) )

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Du har blivit "utmanad"! ;D
Se mitt inlägg "Böcker!"...

Hejsvejs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback